lms banner 1

Man-Mitavanam


 

مرد جوانی از سقراط پرسید: راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت:فردا به کنار نهر آب بیا تا راز موفقیت را به تو بگویم.صبح ِ فردا مرد جوان مشتاقانه به کنار رود رفت. سقراط از او خواست که به سوی رودخانه او را همراهی کند. جوان با او به راه افتاد. به لبه رود رسیدند و به آب زدند و آنقدر پیش رفتند تا آب به زیر چانه آنها رسید. ناگهان سقراط مرد جوان را گرفت و زیر آب فرو برد. جوان نومیدانه تلاش کرد خود را رها کند، اما سقراط آنقدر قوی بود که او را نگه دارد. مرد جوان آنقدر زیر آب ماند که رنگش به کبودی گرایید و بلاخره توانست خود را خلاصی بخشد. همین که به روی آب آمد، اول کاری که کرد آن بود که نفسی بس عمیقکشید و هوا را به اعماق ریه خویش فرو فرستاد. سقراط از او پرسید: زیر آب که بودی، چه چیز را بیش از همه مشتاق بودی؟

جوان گفت: هوا. سقراط گفت: هر زمان که به همین میزان که اشتیاق هوا را داشتی، موفقیت را مشتاق بودی، تلاش خواهی کرد که آن را به دست بیاوری؛ موفقیت راز دیگری ندارد.
دوستان، شما می توانید انتخاب كنید كه قربانی دنیا باشید یا یک ماجراجو در جستجوی گنج، همه چیز بستگی به روش نگاه تان به زندگی دارد. اگر در مسیر زندگی مشتاقانه طلب کنید آنچه را که می خواهید داشته باشید، یقینا به خواسته هایتان دست خواهید یافت، پس در مسیر رسیدن به اهدافتان همیشه با تمام قدرت و اشتیاق این کلمات را با خود زمزمه کنید:

بله من می توانم
بله من می توانم
بله من  می توانم
بله من می توانم

بله انجامش دادم!

contacrt-us

آمار بازدید

1428715
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
688
1656
2398
4150
10728
25447
1428715

پیش بینی امروز
888


IP شما:18.222.67.251

Back to top